Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

X

Av Oskar Green - 23 augusti 2013 17:40

En stor och bred rygg är något som alla vill ha! För att få en riktigt fet rygg gäller det att ha en frisk sådan, vilket jag inte har /cry. Men trots detta har jag lyckats jävligt bra. Gjorde en mätning på hur bred ryggen är men tyvärr hade jag inte tillräckligt många måttband hemma, jävla oflyt hela tin.

Eftersom det är fredag och jag tänkte gå på AW idag så gäller det att få upp lite pump i armarna, så det fick bli ett triceps pass. Ville inte riskera att töja min t-shirt, så det blev inga biceps. The big guns måste få vila ibland.


Peace out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oskar Green - 23 september 2013 20:48

Eftersom jag missade två pass i helgen, så var tränings suget inte att leka med! Förväntningarna var skyhöga på dagens TB-pass! Passet började precis lika dåligt som min mage dagen efter en hård kväll. Det kändes lite oroligt, bubbligt och inte m...

Av Oskar Green - 19 september 2013 18:44

Det är viktigt att använda lite engelska så jag inte tappar alla läsare som inte pratar svenska. Dom är ändå ganska många! Antal besökare på x-force en måndag: 16353 Antal besökare på x-force en torsdag: 12! Äntligen fick jag lite utrymme bland ...

Av Oskar Green - 17 september 2013 21:25

Today was a good day! Älskar verkligen tisdagar! Veckans överlägset bästa dag! Dels för att tisdag är tisdag OCH det är ben som står på menyn! Jag tänkte ta hojjen till Xet men pärlan hade samlat på sig spindelnät, så det fick bli bilen. Gårdagens k...

Av Oskar Green - 16 september 2013 19:14

Efter att ha varit helt utan inspiration och motivation till att blogga, så har jag efter alla påtryckningar tänkt o göra ett försök till. Inte helt oväntat så har jag valt att börja igen på en måndag. Dagens uppladdning har varit optimal! Lugnt ...

Av Oskar Green - 27 augusti 2013 19:07


Ligger just nu och mår så jävla illa! Mina ben är mos och jag orkar inte röra mig en meter! Bra pass med andra ord! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards