Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Oskar Green - 26 augusti 2013 19:14

Dom kallar mig bagarn, för jag har sånna jävla stora brön!

Måndag = TB! Bagarn och Marängen kliver in majestätiskt på X-force och strögar fram till var sin crosstrainer.
-Det hänger något i luften idag! Hör du musiken? Det är maxning i bänk idag, säger Marängen. Bagarn skrattar lite nervöst och känner inget i luften. Det är skräp som skrålar ur högtalarna! - Här blir det fan inget maxlyft! - Okej, säger Marängen!
Eftersom jag inte hade mina maxar kalsonger på mig så fick det vänta minst en vecka.
Men trots detta körde vi igång bröstpasset och fick en skön känsla i kroppen direkt! -Det här blir ett bra pass, sa Bagarn!
- Gött, sa Marängen.
Till våran stora förvåning så vart det helt tomt på bodybuilder avdelningen. Jag tog tillfället i akt och lassade på alla vikter som fanns. Skönt att inte behöva dela med sig för en gångs skull!
Några övningar senare så hade även bicepsen börjat pumpa och helt plötsligt stod jag och speglade ikapp med mig själv! Jag vann!
Det blev ett riktigt lyckat TB-pass idag, så vi var värda att ta en Gainer i fåtöljerna efteråt!


Peace out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards