Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Oskar Green - 20 augusti 2013 21:36

Enligt mitt och Darth Vaders träningsschema så är det alfahannens favorit som gäller idag dvs BEN #squattilyoupuke! Men eftersom jag är en mästare på ursäkter och undanflykter så tajmade jag in en fotbollsmatch just denna dag. Nu tänker säkert dom flesta: Fotboll, det innebär ju att man måste springa! Och löpning förstör ju muskeluppbyggnaden som man bygger på gymmet. Men då kan jag lugna era oroliga själar. Jag tog en Gainer och lite creatin efter matchen, så muskler lär dyka upp imorgon!

Den cardio som jag bedriver #aldrigvila är just fotboll. Men nivån är varken div5,6 lr 7. Det är C-lagsfotboll som gäller. Anledningen till den låga nivån kan ni läsa i ett stort reportage på NLT.se
Trots att jag tydligen bara tränat 1 månad på gym, så syns ändå resultat. Det visar att #minresaräknas

Nu när min fritid är obegränsad så kanske jag ska lägga lite fler timmar på gymmet och pressa min kropp ännu mer!

Den som lever får se!

Peace out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards