Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Bräst!

Av Oskar Green - 16 september 2013 19:14

Efter att ha varit helt utan inspiration och motivation till att blogga, så har jag efter alla påtryckningar tänkt o göra ett försök till.
Inte helt oväntat så har jag valt att börja igen på en måndag.
Dagens uppladdning har varit optimal! Lugnt på jobbet och ett litet bank besök innan det var dags för ett TB pass!
Dagens klädval var långt ifrån lätt. Efter att ha rekat garderoben väldigt noga, insåg jag att det enda träningsplagg som inte låg i tvätten var ett linne. Skulle jag välja detta linne lr skulle jag helt enkelt köra bar över? Bar över blev det! Jag tog på mig en överdragströjja och satte mig i bilen. När jag kliver innanför dörren får jag genast konstiga blickar när jag tar av överdragströjjan. Okej, jag tar på mig linnet...
En lättare uppvärmning på den meningslösa crosstrainern fick påbörja dagens träning.
Snabbt som fan tar jag mig till bänkpressen och börjar värma. -Det blir maxning idag, säger jag till mig själv! - Klart som fan vi ska maxa, det känns bra idag! Efter att kommit överens med mig själv, så kom min vapendragare Marängen till bänken. -Tjena! -Tjena, det blir maxning idag!!! -Neeee?!?! HIGH FIVE!!!
Jag gjorde ett försök, och jag lyckades! (Med Marbergs hälp)
Aja, en liten motgång skulle inte få stoppa mig! Jag hade bra pump och linnet blev som en liten tyglapp runt naveln.
Efter att ha tjatat till sig en liten plats på cablecrossen av gymmets näst största killar (efter mig och Marberg) så började vi avfyra The Guns! När biccarna var som störst och ådrorna var stora som Lidan så blev resterande delen av cablecrossen ledig! Time for bräst mayhem! Resten av passet gick sjukt fort och dörren ut från gymmet hade helt plötsligt krympt. Det gick knappt gå ut i vanlig regi. Vi fick helt enkelt ta lastporten ut. Sånt som händer när man är stor som ett hus!

Peace out!

//The House!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oskar Green - 23 september 2013 20:48

Eftersom jag missade två pass i helgen, så var tränings suget inte att leka med! Förväntningarna var skyhöga på dagens TB-pass! Passet började precis lika dåligt som min mage dagen efter en hård kväll. Det kändes lite oroligt, bubbligt och inte m...

Av Oskar Green - 19 september 2013 18:44

Det är viktigt att använda lite engelska så jag inte tappar alla läsare som inte pratar svenska. Dom är ändå ganska många! Antal besökare på x-force en måndag: 16353 Antal besökare på x-force en torsdag: 12! Äntligen fick jag lite utrymme bland ...

Av Oskar Green - 17 september 2013 21:25

Today was a good day! Älskar verkligen tisdagar! Veckans överlägset bästa dag! Dels för att tisdag är tisdag OCH det är ben som står på menyn! Jag tänkte ta hojjen till Xet men pärlan hade samlat på sig spindelnät, så det fick bli bilen. Gårdagens k...

Av Oskar Green - 27 augusti 2013 19:07


Ligger just nu och mår så jävla illa! Mina ben är mos och jag orkar inte röra mig en meter! Bra pass med andra ord! ...

Av Oskar Green - 26 augusti 2013 19:14

Dom kallar mig bagarn, för jag har sånna jävla stora brön! Måndag = TB! Bagarn och Marängen kliver in majestätiskt på X-force och strögar fram till var sin crosstrainer. -Det hänger något i luften idag! Hör du musiken? Det är maxning i bänk idag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards