Alla inlägg den 17 september 2013

Av Oskar Green - 17 september 2013 21:25

Today was a good day! Älskar verkligen tisdagar! Veckans överlägset bästa dag! Dels för att tisdag är tisdag OCH det är ben som står på menyn!
Jag tänkte ta hojjen till Xet men pärlan hade samlat på sig spindelnät, så det fick bli bilen. Gårdagens klädval var idag ännu värre!! Allt låg i tvättkorgen, så jag fick ta reserv t-shirten som är ungefär lika lång som 2 äpplen är höga. Så även idag fick det bli en tröja över. Väl på plats dök Daniel upp nästan samtidigt. Vi satte oss var sin cykel, modell strög och började trampa frenetiskt. Daniel spred en extrem benpass aura! Jag sög åt mig och ville bara kasta mig över och börja squata! Marbergs favorit uttryck är " Squat til you puke", jag föredrar dock "puke til you squat"!
När jag står och spanar in mig själv i spegeln alldeles för länge så inser jag att min t-shirt börjat dra sig ovanför naveln och mina shorts sitter så tajt så Stefan Holm hade varit avis! Men passet fortsätter, för det är lite sent att tänka på sitt klädval. Tanken slog mig flera ggr att bara köra i kalsonger, men som ni kanske förstått så är jag även inne på mina backup kalsonger. Så det får bli nästa pass!


Peace out!

// The House

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards