Alla inlägg den 19 september 2013

Av Oskar Green - 19 september 2013 18:44

Det är viktigt att använda lite engelska så jag inte tappar alla läsare som inte pratar svenska. Dom är ändå ganska många!

Antal besökare på x-force en måndag: 16353
Antal besökare på x-force en torsdag: 12!
Äntligen fick jag lite utrymme bland de fria vikterna. Eller egentligen vill jag inte kalla dom fria, jag vill kalla dom mina, för jag lägger beslag på dom flesta! Förstår fortfarande inte varför dom inte tagit in mer vikter. 25erna tar slut direkt, och 20orna är för kidsen...
Dagens axel och magpass var bland dom bättre! När man kan röra sig fritt bland vikterna, ingen kärring som vill dela bänk och samma centimeter i spegeln. Man får en chans att släppa lös helt enkelt! Vi fick ett bra flow mellan övningarna och axlarna blev så upppumpade att nacken blev obefintlig. Magen fick sin beskärda del. 6-pack är något dom flesta strävar efter. Men jag är mer inne på en hel back! Varför nöja sig med 6 när man kan få 24?


Nu blir det ett uppehåll från träningen fram tills tisdag. Ett Tysklands besök står på schemat. Men det gör ont i mitt hjärta när jag troligtvis missar TB passet på måndag, fan!


Peace Out!

//The House

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards