Alla inlägg den 23 september 2013

Av Oskar Green - 23 september 2013 20:48

Eftersom jag missade två pass i helgen, så var tränings suget inte att leka med! Förväntningarna var skyhöga på dagens TB-pass!

Passet började precis lika dåligt som min mage dagen efter en hård kväll. Det kändes lite oroligt, bubbligt och inte mycket energi fanns.
Sen ville Marberg inte köra bänkpress heller. Han hade skött helgens träning desto bättre, eftersom han hade träningsvärk. Men efter att ha kopplat på rådjursögonen och var mitt absolut sötaste så kunde han inte motstå. Ner o pumpa bara! Vi lämnade lite vikter åt dom andra, så inga maxlyft idag inte.
Efter bänk blev det flyes i snedbänk. En ny favorit som Marberg introducerat. Älskar att man tar massvis med plats, man ser bred ut och man får tillfälle att öva på att flyga!
Tanken var att vi skulle pumpat upp the guns, men muskelfästena var inte på våran sida idag. Mina kände av att Marberg hade ont, så dom la av i ren sympati. Mycket snällt från min sida, men det är sådan jag är. Snäll och stor.

Peace Out!

//The House!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards